השילוב הסודי בין המערכות שאף אחד לא מבדיל בינהן

השילוב הסודי בין המערכות שאף אחד לא מבדיל בינהן

רוב הסיכויים שגם אם שאלת את עצמך, עוד לא לגמרי הבנת מה ההבדל בין מערכת ה CRM שלך – למערכת ניהול המוקד הטלפוני של הארגון. זה בסדר. למעשה, זה שם אותך בסטטיסטיקה עם 89% מהמבוגרים שאינם מבחינים בין שתי המערכות, כך לפי נתוני מחקר אמפירי שבוצע לאחרונה בארה”ב.

אז מה באמת הייעוד של כל אחת מהן בנפרד, ומה ההבדל הטכנולוגי בין המערכות? והכי חשוב – איך הקומבינציה של שתיהן הוא כלי עבודה שכל מוקד טלפוני חייב לעצמו.

כדי לענות על כל השאלות הכנו אינפוגרפיקה עם כל מה שצריך לדעת על האינטגרציה הכי קלה שפשוט מרימה כסף מהרצפה:


זו ההזדמנות שלנו לספר לכם שמערכת המוניטור של Voicenter למוקדים טלפוניים יודעת להתממשק להמון מערכות CRM מהשורה הראשונה, ואפילו די בקלות. אז אם כבר יש לכם מערכת לניהול מאגר הלקוחות ואתם עדיין מתלבטים באיזו מערכת ניהול מוקד לבחור, בשבילכם הכנו מדריך קצר עם נקודות ופרמטרים לבדיקה, שכתבנו מהנסיון שלנו ושל הלקוחות שלנו שהיו באותה התלבטות עד לא מזמן. ממליצים בחום להתחיל מזה.
אנחנו פה כדי לעזור לחיבורים עוצמתיים כאלו לקרות – כיתבו לנו ל webmaster@voicenter.co.il או השאירו לנו תגובה כאן למטה ונשמח לייעץ ולכוון.

צוות Voicenter