חדש, חדיש ומחודש: כל העידכונים האחרונים במערכת

חדש, חדיש ומחודש: כל העידכונים האחרונים במערכת

אנחנו שמחים מתמיד לחלוק איתכם את העידכונים והשידרוגים שהכנסנו למערכת בזמן האחרון.
רצינו בהתחלה לספר איך “לבקשת הקהל” שקדנו על פיתוחים מיוחדים, מתוך כוונה “להפוך לך את החיים למושלמים”.

האמת לאמיתה היא שבעצם הכינונו-מראש, ויש לנו עוד תכניות דומות מעכשיו ועד 2019 לפחות, כך שזו רק יריית הפתיחה. אלו החידושים שהעלנו רק לאחרונה – ראו עצמכם מעודכנים:

איזור סטטוסים חדש בהתאמה אישית

איזור ניהול החשבון בממשק CPanel וניהול הסטטוסים של נציגי/ות המוקד, מאפשר כעת לקבוע את שמות הסטטוסים לפי בחירתכם, ולהחליט אם ברצונכם ‘לכבות’ חלק מהם ולהסתירם מתצוגת המוניטור. בנוסף, הוספנו עוד 3 סוגי הפסקות (אופציונלי), ואת כולם ניתן כעת לערוך – בניסוח חופשי לפי הטרמינולוגיה שנוחה לשפת הארגון שלכם.

אלו שמות הסטטוסים שאנחנו משתמשים בהם, מה שלכם?

איזור ניהול הסטטוסים מאפשר לך גם ליצור פעולות אופרטיביות בהתאם למדדים שונים לבחירתך:

מעבר אוטומטי מסטטוס אחד לשני, לאחר פרק זמן מסוים שבוחרים להגדיר.
לקבוע האם לאפשר הוצאת שיחות בשהייה בסטטוסים מסויימים (הפסקות וכו’), כמו גם להגדיר אם להשאיר את השלוחה בסטטוס המקורי או להעביר את הנציג/ה לסטטוס אחר (מ’אדמניסטרטיבי’ ל’פנוי’ או מ’הפסקת צהריים’ ל’אדמניסטרטיבי’, למשל).

יצירת פעולות אוטומטיות והעברת סטטוסים

עשו שימוש במינוחים זהים במערכת הטלפוניה, ובכל שאר מערכות המידע היומיומיות –
והתאימו אותן לשפת הארגון שלכם.

כך תצליחו להיות מדוייקים יותר ולשמור על יעילות אנשי הצוות בכל מחלקה – ובארגון כולו.

התראות אוטומטיות – בהתאם לזמן השהייה בסטטוס
שהייה בסטטוס מסוים, לפרק זמן אותו תגדירו, תציג סימון אוטומטי מהבהב על גבי מסכי המוניטור – ליד שמו של הנציג.
ההתראות מדורגות לשני פרקי זמן:

אזהרה לאחר X זמן – היבהוב בצהוב
התראה לאחר X זמן – היבהוב באדום


התראות מהבהבות אוטומטית לאחר שהייה ממושכת מ X זמן בסטטוס מסוים

כך, בזמן אמת, האחמ”ש/ית יכולים לקחת החלטות אופרטיביות – ולעשות שימוש בכלי אוטומטי על מנת לשמור על פרודוקטיביות ולעמוד ביעדי SLA.

מה רואות העיניים? מה שתבחרו
לכל אחד יש טעם משלו והעדפה ייחודית לניראות של מידע, ביצועים ומסכי רילטיים, הנה האיזורים בהם תוכלו
“לשחק” על מנת להתאימם באופן אישי כרצונכם.

מהיום תוכלו לבחור מבין ארבע סקאלות צבעים חדשות:


טבלת Real-Time בתצוגה מותאמת

אפשרות להצגה, הסתרה ושינוי סדר העמודות בטבלת Real-Time, איך שנוח לצפייה בכל ברגע נתון. כי לפעמים לא חייבים לראות את כל הנתונים אלא רק את מה שחשוב בהתאם לנסיבות.

עריכת עמודות בהתאמה אישית

זה הזמן לנסות ולשחק קצת עם אפשרויות ההתאמה האישית שכבר עומדות לרשותכם/ן ממש עכשיו.
ספרו לנו על החוויה ואם הצלחנו לעזור, אפילו קצת.
אילו עוד פיצ’רים יוכלו להפוך את העבודה היומיומית לקלה יותר עבורך? מאוד נשמח לשמוע!

ספרו לנו בתגובות, או כיתבו אלינו: webmaster@voicenter.co.il

צוות Voicenter