טיפים מצויינים ישירות מעובדי Voicenter -אוגוסט 2018

טיפים מצויינים ישירות מעובדי Voicenter -אוגוסט 2018

check mark iconשיפור יעילות החייגן החכם שלכם


אלון פלח - מומחה תמיכה טכניתאלון פלח 
מומחה תמיכה טכנית


 

החייגן הינו שירות נהדר שנועד להגדיל את תפוקת העבודה של הנציגים שלכם על ידי קבלת שיחות באופן אוטומטי לשלוחה. כאשר החייגן החכם מוציא שיחה באופן אוטומטי השיחה תצלצל אצל הלקוח, במקרים בהם אין מענה וללקוח תא קולי, השיחה בעצם "נענית" על ידי התא הקולי. השיחה תיכנס לנציג/ להמתנה במעגל ולכשתיענה, הנציג ישמע שקט על הקו. בנוסף, החייגן לא ינסה לחייג לאותו מספר הטלפון בשנית כי מבחינתו השיחה נענתה. מבחינה טלפונית אין אפשרות להפריד בין מענה אנושי למענה של תא קולי.

כיצד ניתן בכל זאת להתגבר על הנושא מבחינה טכנית?

הורדת זמן החיוג של החייגן ללקוח יקטין משמעותית תרחיש שיחה שכזה. רוב חברות הסלולאר בישראל מגדירות כברירת מחדל מעבר לתא הקולי בין 30-60 שניות. לכן אנו ממליצים להגדיר בחייגן זמן חיוג של 25 שניות, באופן זה השיחה תתנתק, לא תכנס לתא הקולי ולא תראה כשיחה שנענתה.

* כאשר הטלפון הסלולרי של מקבל השיחה סגור ולא יכול לקבל שיחות, השיחה תעבור באופן אוטומטי למענה קולי.

check mark iconהסוף לאיחור נציגים מהפסקות

טיפ נוסף מאת אלון פלח

שימוש בסטטוסי נציג הינו חשוב ביותר מהסיבה הפשוטה שעל ידי השימוש בהם אתם יכולים לקבל דו"חות מדויקים על מה עשו העובדים שלכם בכל רגע נתון במהלך המשמרת. האם ידעתם שניתן לשנות סטטוסי נציג שאתם לא משתמשים בהם וליעד אותם לצורך אחר?

לדוגמא: ניתן להגדיר סטטוס בשם "מאחרים מהפסקה" ולהגדיר שכל מי שנמצא בהפסקת אוכל מעל 45 דקות (או כל זמן אחר שאתם מעוניינים בו) יועבר באופן אוטומטי לסטטוס "מאחר מהפסקה". כך תוכלו לעקוב בזמן אמת אחרי כל המאחרים ובנוסף תוכלו לראות בדו"חות את כמות הפעמים שעובדים מסוימים חרגו מזמני הפסקות. עכשיו רק נשאר לידע את העובדים על תחרות 'מאחר החודש' ולחכות לתוצאות.

Voicenter