יש לנו חשבון פתוח עם SalesForce (וזה הרבה יותר טוב ממה שזה נשמע)

יש לנו חשבון פתוח עם SalesForce (וזה הרבה יותר טוב ממה שזה נשמע)

על הקשר ההדוק בין מערכת הטלפוניה של הארגון למערכת ה- CRM, כבר דיברנו בפוסט הקודם. הלכה למעשה, 82% מהלקוחות שלנו מדווחים על שיפור משמעותי ביותר במדדים כמו עמידה ב SLA, רווחיות, חוויית לקוח וביכולת האנליזה של ביצועים (דוחות), אחרי הטמעת האינטגרציה בין שתי המערכות.

היום אנחנו כאן כדי להראות לכם, משתמשי מערכת SalesForce, איך להפוך את מערכת ה CRM המצויינת שבחרתם – ליעילה ואפקטיבית אפילו יותר, בחיבור פשוט אל מערכת התקשורת של Voicenter. כמו כל חיבור שמוגדר Cloud-to-Cloud-Integration – שתי טכנולוגיות ענן עצמאיות שעובדות מצוין בזכות עצמן – חוברות באופן חד פעמי – במרוכז. המשמעות היא שכל אינטגרציה שתטמיעו בין שתי מערכות בענן – תתעדכן אוטומטית בכל סניף, מחלקה או קומה בבניין – ובכל זרועות הארגון שלכם.

רשומה אוטומטית לכל שיחה

תמיד עדיף שדברים יקרו מעצמם במקום להזכיר לכולם לתעד שיחות כל הזמן. רשומות אוטומטיות מגדילות את תפוקת הנציגים פי 4 (!), בעיקר בשיחות מכירה חוזרות בהן בקיאות בהיסטוריית ההתקשרות עם הלקוח מקצרת משמעותית את זמן הסגירה.

CDR ל CRM הוא החיבור הקלאסי בין מערכת הטלפוניה לניהול תשתית הלקוחות שלך: כל שיחה הופכת אוטומטית ל Task ברשימת Activity History, כוללת תיעוד אוטומטי של מי קיבל אותה (User) בארגון, מתי התרחשה וכמה זמן נמשכה (Duration), כולל תיוק קובץ ההקלטה של השיחה (MP3). אל ה Task תוכלו כמובן לצרף מסמכים ולהוסיף תיעוד באיזור ה Comments, או למנות אחראי אחר לטיפול במשימה שנוצרה.

הקלטות שיחה

הסוף לחיפושים והשאילתות – Pop-Up כרטיס הלקוח

מעל הכל, כרטיס לקוח שקופץ אוטומטית בכל שיחה נכנסת חוסך לך זמן בחיפוש היישות במערכת, ומונע הקמה כפולה של אותה יישות במערכת (בגלל טעויות איות או שימוש במספרי טלפון שונים). וזמן, חברים, שווה כסף. כשידועה לך זהות המתקשר עוד לפני המענה לשיחה, השיחה נפתחת ברגל ימין ובנימה אישית. וחשוב מכל, כשכל האינפורמציה אודות סטטוס ההזמנות, היסטוריית השיחות והרכישות מול העיניים, יש לך יתרונות מכירתיים ושירותיים שמאפשרים First-Call-Resolution.

כל שיחת טלפון נכנסת מקפיצה אל מסך המחשב את כרטיס הלקוח מתוך מערכת Salesforce, כאשר תיעדוף היישות המוקפצת Contact/Lead/Account אל המסך היא לפי מה שמגדירים בהתאם לתהליכי העבודה המקובלים בארגון.

פופ אפ כרטיס לקוח

חיוג בקליק (Click2Call) אחד

כבר לא חייבים לחייג עם האצבעות יותר! לוחצים על הכפתור בתוך כרטיס הלקוח ומתחילים שיחה. קלי קלות. הנוסחה פשוטה:

צימצום משמעותי של זמן החיוג + אפס טעויות הקלדה של מס’ טלפון = יותר שיחות טלפון אפקטיביות שמכניסות לך כסף.

חיבור של מערכת הטלפוניה האירגונית (Voicenter) אל מערכת ניהול הלקוחות (CRM) של Salesforce.com מהווה ‘שלם הגדול מסך חלקיו’: הוספת שלוחות חיוג בקליק בכרטיס הלקוח, הקפצת מידע עסקי ישירות ממערכת התקשורת והפיכת תהליכים ידניים לאוטומטיים – כל אלו מגבירים את האפקטיביות האירגונית

כפתורי חיוג

שיחות יוצאות בקצב מסחרר – קמפיינים בחייגן האוטומטי (Dialer)

זוכת פרס האינטגרציה חביבת האחמ”שים: חיוג אוטומטי במקצב קבוע לרשימת מספרי טלפון מתוך מערכת Salesforce.com – בחיתוך לפי נציג (User), סטטוס השיחות (ננטשות, אלו שהמתינו מעל X זמן), ולהפקת קמפיינים מתוזמנים עם מסר מוקלט לצרכי תזכורות, סקרים או קד”מ.

קמפיין חיוג Dialer מייצר לך שיחות יוצאות במרווחי זמן קבועים, באופן אוטומטי – ולכן מקצר משמעותית את משך זמן ההפסקות בין שיחות יוצאות, ומגביר את התפוקות במוקד באופן אוטומטי, ללא מאמץ ו’ללא מגע יד אחמ”ש’. לא רק פעולת החיוג של השיחות היוצאות היא אוטומטית, אלא גם התיעוד שלהן מבחינת דוחו”ת, תיוק הקלטת השיחה והופעתן כ Task במערכת Salesforce.com.

לסיכומם של דברים, חיבור של מערכת הטלפוניה האירגונית (Voicenter) אל מערכת ניהול הלקוחות (CRM) של Salesforce.com מהווה ‘שלם הגדול מסך חלקיו’: הוספת שלוחות חיוג בקליק בכרטיס הלקוח, הקפצת מידע עסקי ישירות ממערכת התקשורת והפיכת תהליכים ידניים לאוטומטיים – כל אלו מגבירים את האפקטיביות האירגונית בחיבור פשוט ומדיד – Plug & Play ואתם בעניינים. והנה כל האינטגרציות בסרטון שהכנו:


רוצים לבדוק איך גם אצלכם בארגון ניתן להגדיל את שורת הרווח? התחילו מחיבור בין מערכות הארגון.

אנחנו כאן כדי לעזור ולייעץ, כתבו לנו ל: webmaster@voicenter.co.il

צוות Voicenter