להשיג יותר פניות: שפרו את יחס ההמרה עם תוסף קטן BannerCallback

להשיג יותר פניות: שפרו את יחס ההמרה עם תוסף קטן BannerCallback

המטרה של כל אתר אינטרנט היא השגת כמה שיותר המרות (פניות) של לקוחות פוטנציאלים אשר מתעניינים במוצר או בשירות. כאשר אנחנו מעוניינים לקבל המרות טלפוניות ולא רק המרות כתובות, מומלץ וניתן לקלוט הרבה יותר פניות מהאתר בעזרת תוסף התקשרות המאפשר להגדיל את יחסי ההמרה ולהפיק יותר מכמות המבקרים הנוכחית. תוסף שיחה מהירה מאפשר לגולש ליצור קשר עם נותן השירות באתר ברגע שהוא מעוניין לקבל שיחה נכנסת ישירות למכשיר הטלפון.

מהו יחס המרה?

יחס המרה הוא מונח השייך לתחום השיווק באינטרנט והוא מתייחס לאחוז הגולשים המבקרים באתר אינטרנט מסוים אשר ביצעו פעולות כלשהן באתר, בהתאם כמובן למה שתכננו המשווקים, לדוגמה, גולשים שהשאירו פרטים אישיים או רכשו מוצר בחנות. מטרתו של כל אתר שיווקי טוב היא להביא בסופו של דבר לגידול ביחס ההמרה ולגרום לכמה שיותר לקוחות לבצע פעולות באתר.

ומהו תוסף שיחה מהירה?

תוסף ויזואלי המותקן באתר ומאפשר חיבור של 2 שיחות טלפון יוצאות המתבצעות בו זמנית ומפגישות את הגולש והאתר, בדר”כ מדובר במוקד הודעות (מענה אנושי טלפוני) אשר מקבל את שיחת “המפגש” על מנת לבצע את קליטת השיחות והפיכתם להודעות כתובות בעזרת תסריטי שיחה שנותנים לגולש מענה בכל שעות היממה.

תוסף שיחה מהירה הוא תוסף שימושי באתרי האינטרנט העוזר להגדיל את יחס ההמרה ופועל בעזרת מרכזיית הענן, התוסף מזמין את הלקוח להשאיר את מספר הטלפון שלו ולקבל מענה מהיר

כיצד התוסף מגדיל את יחס ההמרה? תוסף שיחה מהירה הוא תוסף שימושי באתרי האינטרנט העוזר להגדיל את יחס ההמרה ופועל בעזרת מרכזיית הענן, התוסף מזמין את הלקוח להשאיר את מספר הטלפון שלו ולקבל מענה מהיר. לתוסף זה יתרונות רבים, ואלו רק חלק:

• זמינות – תוסף שיחה מהירה מופיע בצד דף האינטרנט וזמין לגולש בכל עת. ניתן להגדיר את התוסף כך שהוא יופיע לא רק בעמוד הבית, אלא גם בשאר העמודים באתר. התוסף “עוקב” אחר הגולש גם כשהוא גולל ומאפשר לו להשאיר את פרטי הטלפון בכל עת.

• ידידותי למשתמש – התוסף זמין לגולש, אך הוא ממוקם בצד ואינו מפריע לחוויית הגלישה. זאת בניגוד לבאנרים ולפרסומות קופצות המפריעות לגולש לקרוא את התכנים, גורמות לו לחפש את כפתור האיקס של הסגירה ועלולות לגרום לו לנטוש את האתר מבלי לבצע בו פעולות כלשהן.

• עיצוב חופשי – ניתן לעצב את התוסף לפי ראות בעל העסק והקו העיצוב של המותג, ניתן להתאים אותו למבנה האתר מבחינת צבע, גודל וצורה.

• מותאם לנייד – תוסף שיחה מהירה מותאם לעיצוב הרספונסיבי של האתר, ומאפשר לגולשים להשאיר את מספר הטלפון שלהם גם כשהם נמצאים בדרכים וגולשים מהנייד.

• מענה 24/7 – התוסף זמין לגולשים בכל עת ומאפשר להם את האופציה להשאיר טלפון להתקשרות גם בשעות בלתי שגרתיות כמו שבתות חגים או שעות לילה מאוחרות, אותם פרטים יגיעו היישר לטלפון של בעל העסק בצורה כתובה עם כל הפרטים.

• נוח ומהיר לשימוש – תוסף שיחה מהירה מבקש מהגולש רק את מספר הטלפון שלו. הוא אינו מטריח את הלקוח הפוטנציאלי בהשארת פרטים נוספים כמו שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני או פרטים שאותם הלקוח צריך לברר במיוחד כמו מיקוד. טופס קצר שכזה שבו הגולש נדרש למילוי פרט אחד בלבד גורם ליותר גולשים להשאיר את מספר הטלפון שלהם באתר.

3 תצורות שונות לתוסף עצמו בהתאם לעיצוב האתר:

מדגמים הוכיחו שכאשר התוסף לא קיים באתר הסיכוי שהגולש יצור קשר באמצעות דרכים אחרות יורד בלפחות 50%, כך שלמעשה התוסף מכפיל את כמות הפניות מהאתר ללא הגדלת כמות הגולשים!

לגייס לקוחות חדשים בעזרת האינטרנט

התוסף המדובר בכתבה זאת פותח על ידי חברת קידום אתרים של קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב אשר מתמחה בבניית אתרים שקוראים לפעולה, בעזרת תהליך קידום ייחודי הכולל תוספים מתקדמים ובלעדיים מצליחה החברה להגדיל את כמות הפניות מהאינטרנט של מגוון רחב של עסקים בישראל.

מאת: אלכס אסטרליס, מומחה שיווק ופרסום, לאוס מדיה

אלכס אסטרליס, לאוס מדיה