תקשורת טובה עם לקוחות מתחילה אצלך, מבפנים

תקשורת טובה עם לקוחות מתחילה אצלך, מבפנים

ידעתם שמערכת התקשורת שלכם מכתיבה את התרבות הארגונית של העסק?

כמו הבחירה במיקום הגיאוגרפי של משרדי החברה או עיצוב חללי העבודה – המרכזייה הטלפונית שאתם בוחרים מכתיבה את צורת התקשורת שבין עובדי החברה, ומהווה כלי עבודה עוצמתי שמייצר פרודוקטיביות, ומאפשר “למתוח” את הגבולות המסורתיים של התקשורת האירגונית לכדי מצוינות.

בפוסט הזה נציג את יתרונות מערכת התקשורת במודל ענן, ובעיקר, איך לאמץ את הטכנולוגיה לטובתכם.

שלוחה משרדית נטולת גבולות

טלפוניה ארגונית בענן מחברת את כל עובדי החברה לאותה מרכזיה מבוססת web – משמע – הגישה והחיבור למערכת יכולים להתבצע באמצעות דפדפן מכל מקום בו יש אינטרנט. היתרונות הם, בראש ובראשונה, שאינכם חייבים להיות פיזית במשרד כדי להתחבר למערכת ולשמור על נוכחות בעסק. טסתם לכנס בחו”ל? יצאתם להפסקת צהריים ארוכה? מקימים סניף נוסף בעיר מרוחקת? גם משם תוכלו להישאר זמינים טלפונית, לענות לשיחות או להתקשר באמצעות הסמארטפון שברשותכם – בדיוק כפי שהייתם עושים אם הייתם נמצאים פיזית במשרד. “פריצת הגבולות” של צינורות התקשורת המסורתיים, אשר כוללת יציאה מהגבולות הפיזיים של המשרד תוך שמירה על נוכחות עיסקית, היא המפתח לשינוי התפיסתי שארגונים מאמצים כיום.

כמו זה למשל:

Home-Sweet-Work

בזכות חוסר המגבלה הגיאוגרפית, עסקים יכולים לגייס לשורות הארגון מומחים מכל רחבי הארץ או העולם, מבלי שיצטרכו לפקוד את משרדי החברה יום-יום.

גיוס של נציגים טלפוניים-מהבית (At-home-agents) נחשב אידיאלי עבור ארגונים מבוזרים (סניפים, רשתות) הן מבחינת היכולת לבחור עובדים איכותיים ללא אילוצים הקשורים למקום מגוריהם, והן מבחינת צמצום עלויות תיפעול ותחזוקה (ללא הקצאת עמדות או רכישה ייעודית של ציוד קצה).

בנוסף, עקרון ה’שמיים הפתוחים’ במערכות טלפוניה מבוססות ענן – והזמינות-מכל-מקום – מאפשרת לאירגונים להנהיג ימי עבודה חלקיים מהבית, ובכך לאמץ תפיסות עבודה חדשניות שתומכות באיזון בין קריירה לחיי משפחה, ולהרוויח עובדים ועובדות יעילים ומרוצים.

מאפייני מערכת התקשורת של הארגון שלך מכתיבים לא רק את מערכת היחסים עם לקוחות מבחוץ, אלא בראש ובראשונה את טיבה של התרבות הארגונית שלכם

שיחות כפי-יכולתך

עבור ארגונים מבוזרים (שלוחות פזורות באותו בניין משרדים, או בכאלו שרשומות באתרים מרוחקים ברחבי העולם), חיבור למערכת תקשורת מבוססת ענן מאפשר לקיים את כל השיחות הטלפוניות בין שלוחות הארגון על גבי אותה פלטפורמה וובית (web) ב ח י נ ם – והן מחושבות ונספרות כשיחות פנים-ארגוניות, גם אם מפריד ביניהן אוקיאנוס.

כך ניתן, למשל, לקיים ישיבות עבודה טראנס-אטלנטיות, מרובות משתתפים, ללא תשלום דקות שיחה לחו”ל – תוך שמירה על נוכחות עסקית מקומית ביעדים בהם נמצא קהל היעד של הארגון.

בשורה התחתונה, מאפייני מערכת התקשורת של הארגון שלך מכתיבים לא רק את מערכת היחסים עם לקוחות מבחוץ, אלא בראש ובראשונה את טיבה של התרבות הארגונית שלכם.

האם קיימת מבחינתכם אפשרות לימי עבודה מהבית? האם חשוב לכם להישאר זמינים בכל רגע נתון?
האם תאמצו טכנולוגיות חדשניות כדי “לצאת מהקופסה”?
האם אתם מעודדים תקשורת ורבלית על בסיס יומיומי בין עובדי החברה, גם אם אינם חולקים
את אותו חלל עבודה, עיר או מדינה?

אם עניתם בחיוב על רוב השאלות, אלו היתרונות שתקבלו בחיבור למערכת תקשורת מבוססת Cloud:

  • שיחות טלפון פנים ארגוניות בחינם, גם בסניפים מרוחקים גיאוגרפית, בארץ או בעולם.
  • חיבור מבוסס web מכל מקום, משאיר אותכם תמיד זמינים.
  • החופש לגייס עובדים מקצועיים בתחומכם, גם אם הם מרוחקים גיאוגרפית מהמשרד.
  • צמצום עלויות תפעול וגיוס עובדים מהבית (At-home-agents).
  • הנהגת תרבות ארגונית גמישה של ימי עבודה חלקיים מהבית, לאיזון בין קריירה למשפחה.

צוות Voicenter